Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-15 14:48:53
On 2017-02-15 09:30, news reader wrote:
> as meginau - man nepavyko. Negalejau susitaikyti su netaisomais bugais,
> visur lendanciomis reklamomis, pastoviu stabdymu etc. Sakyciau android
> yra netgi blogiau uz windows, nes windowsuose dar galima kazka
> nesudetingai pasitvarkyti jeigu labai uzknisa.

Tavo tekste galima žodį "Android" pakeisti žodžiu "iOS" ir bus lygiai
tokia pati "tiesa". Nei daugiau, nei mažiau.

Reklamas rodo appsai, o ne OS, todėl suinstaliuok tokius pat appsus į
abi OS ir gausi visiškai vienodą reklamų kiekį. O jų sunaikinimui
reikalingas root arba jailbreak.

Skirtumas tik tame, jog Androide root lengvai gaunamas aktualioms
Android versijoms, o iOS, žiūrint kaip pasiseks ir tik ne naujoms iOS
versijoms.