Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-17 16:46:05
On 2017-02-17 12:20, Vytautas wrote:
> romanu netaipinu, tai as greitis kai ir px.
> naudojuosi retkarciais samasungo plancete. ir klaviatura nepatinka visiskai.
> ir ka?

Neturiu ne menkiausio pagrindo abejoti tuo, ką sakai. Suprantu, jog tau
viskas tinka ir patinka. Bet būtų smagu, jog ir pats sutiktum, jog
kitiems gali nepatikti tas, kas tave pilnai tenkina.

> labiausiai nervuoja tokie apple priesininkai kurie is principo pries apple,
> nors gaminiai tikrai daug geresni

Tikiuosi, taikai ne man, nes aš net atskirą postą su N punktų paskyriau
paaiškinimui, kodėl man apple netinka. Ten "principais" net nekvepia. O
jei yra žmonių, kurie "iš principo" prieš apple ir neturi jokių
objektyvių argumentų savo nuomonės pagrindimui, tai čia tų žmonių
problema ar būdo savybė. Bet njusuose aš tokių lyg ir nepastebėjau.
Visi, kurie kažką neigiamo apie iOS rašo, akivaizdu, jog su ja yra
susidūrę. Bent jau man taip pasirodė.