Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-17 12:16:21
On 2017-02-14 22:47, Bronco wrote:
> Man tokie argumentai irgi keistai atrodo. Lyg nusipirkus kokį banalų
> Samsungo tab'ą su Androidu negalima būtų be root jo naudoti :]

Kiek as Gnusmasu čiupinėjau - ne. Labai jau ten mutantišką Androuidą
Gnusmasas sudėjęs. Jei jau Androidinis įrenginys, tai tik grynaveislis
Androidas is Googlo.

> Perka žmonės ir naudoja, viskame susigaudo ir nieko kitaip, nei būtų su
> iPad'u jiems nenutinka. Tik šiek tiek pigiau sumoka už geležį
> (dažniausiai) ir už pigiau perka appsus.

Pvz antivirusus ;)

> [...]
> jailbreak, todėl tu esi kažkoks neteisingas ir tavo poreikiai
> neteisingi!" :) Aha, taip taip :) Lyg melejonai Android nenaudotų be
> root ir nebūtų irgi patenkintais :]
>
> Čia esmė yra tavo galimybėje RINKTIS, KAIP TAU TAVO NUPIRKTĄ DAIKTĄ
> NAUDOTI, o ne koks naudojimas yra teisingas ar neteisingas!
>
> O jei pats apple nusprendė, jog jų gaminiai yra advanced juseriams
> netinkami, nes toks jų verslo planas (kas yra jų teisė), tai kodėl aš
> jiems turiu prieštarauti ir vis tiek jų gaminius pirkti? Jei jie gamina
> man netinkamą gaminį, aš jo neperku. Simple.

Klausyk, o nafig tu Panasonic teliką naudoji? Ten juk irgi advanced
juzeris nei per remote į kokį windowsinį kompą nepasijungs, nei
buhalterinio softo nepasileisi. Gaidys visiškas.