Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-15 15:25:30
On 2017-02-15 15:15, invertuota panda wrote:
> kaip antai: settingsai kartais ima ir prapuola, gydoma nusvaipinant
> settingsų appsą. Atsirado su ios 10, man rodos iki šiol dar nesutvarkė.

Mane žmona jau buvo užpypinusi su iOS ir Youtube. Gal kokį pusmetį vis
bent kartą į savaitę atlėkdavo su verksmais, jog Youtubė nemato
interneto, nors visa kita veikia. Tai pakakdavo pilnai uždaryti Youtubės
apps'ą ir vėl paleist, bet tai aišku sunkiai įveikiama užduotis :]

Dabar jau kokį mėnesį ramu, tai arba nauja iOS versija pagelbėjo, arba
ji pagaliau pati išmoko pilnai appsus iš task sąrašo nusvaipint :)