Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 11:10:27
Nu seniau keisdavau kas du metus, tiek sutartis tempia, dabr
 telefonas/tabletas jau vasara bus 4 metai, kol kas atsinaujint
 nezadu, nes kazko zavaus ir visa galva geresnio-man tinkamesnio
 rinkoje nematau. Aisku, jis gali nepataisomai realia kaina
 sugesti, ikrist i tepalo kibira dingti, vaikai iskaulyti ar pan,
 tada dairysiuos, jau poreikiai nusistoveje, zinau ko man reikia
 (ekranas ne maziau 5,5, vidine atmintis ne maziau 16-32, dvi sim
 korteles+ sd 256 vienu metu o ne paeliui kaip dabartiniai hueway,
 gps butina ir infraredas, kuo galingesne batarke ir mikro usb
 lizdas pageidautina)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----