Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-17 17:16:54
On 2017-02-17 17:05, Bronco wrote:
> Naudoji? Kiek mokėjai? :]

Aš nenaudoju, bet žinau kad kiti naudoja.

> Žinok, praleidai labai gerą progą dar vienam puikiam argumentui šioje
> diskusijoje, nes aš dar ir Samsung šaldytuvą naudoju! :] Ir jame net
> wifi nėra, tai prie jo iš viso neįmanoma prisijungti remote. Naudokis
> proga ;)

O ką ten naudotis? Perki daiktą tavo poreikius atitinkantį ir tiek. Jei
klausiama apie planšetę ir norima "browsinimas,youtube, gal koks filmas
kartais", tai kam pradėti kišti visokius specifinius poreikius? Kaip
pirkdamas Šaldytuvą neziūri ar jis wiFi turi, tai nafig perkant planšetę
browsinimui, youtubui ir filmui kartais, tai kam ten turi rūpėti ar eina
kazkokį x86 softa paleisti ir kuo ten bile koks iPad'as netinka?