Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 09:57:32
Jei poreikiai nesikeicia taip, filmus ziuriu su 10 metu kompu. O
 sensta jungtys, batarkes, mygtukai ir ventiliatoriai. Usb ebejuj
 prisipirkau po 3 eurus magnetiniu, kad kuo maziau drozt lizdus, o
 ir vaikas negadintu laidu, pasiteisino, rekomenduoju
 http://www.ebay.co.uk itm/222037906032

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----