Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Caponi
Data: 2017-02-20 16:27:36
Patikslinimas - jei šneki apie OS kūrėjo palaikymą saviem telefonam, tai lygink lygiaverčius daiktus, t.y. prieš iPhone statyk Nexus'us.

Kas link kainų, tai labai nepakomentuosiu, nesidomėjau ir nelyginau, bet labai realu, kad Samsungai, kaip ir kiti androidiniai rageliai, pinga greičiau. Tarp jų yra žymiai didesnė konkurencija - tiek gamintojų daug, tiek ir patys gamintojai, ypač toks kaip Samsungas, kepa tuos modelius tokiais tempais, kad man net keista, kaip jie patys juose susigaudo (įvertinant dar visas diferenciacijas su skirtingais atminties kiekiais, CPU ir regioniniais variantais). Galų gale ir techninis progresas Androidų stovykloj yra nepalyginamai spartesnis (apie tai, kiek tos naujovės kam įdomios ir naudingos atskira šneka, bet fakto tai nekeičia). Tik va ar telefonas su senesniais OS skaičiukais pasidaro ne taip puikiai veikiantis ir mažiau džiuginantis (su sąlyga, kad jis tokiom savybėm pasižymėjo būdamas naujas :-)) aš abejočiau, ypač jei daiktas yra daiktas, o ne imidžo formavimo priemonė ar būdas pasimaivyt prieš mergas :-)
Žodžiu, kad kainos obuolių krenta lėčiau, tai faktas, jei labai svarbu, kokią dalį naujam madingam rageliui reikės primokėt iš SMS Kredit paimtos paskolos, tada neabejotinai sukandus dantis verta sukrapštyt kapeiką ant iPhone, gal net pradėt nuo ne naujo, bet jei šnekėt apie kažkokį džiuginimo faktorių, tai čia jokių privalumų iPhone neturi.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/