Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 09:35:56
Mano bernas i kompa net neziuri, tiek lengvai insyaliuojamu
 zaidimu ten nera, androide jis sugeba per vakara instaliuot ir
 isbandyt gal 20 zaidimu. 5 metuku vaikas, jis ir skaityt ir
 skaiciuot ziuriu jos pagalba pramoko, pats i paieska susiveda
 teksta. Kompo jis nesuvokia, viskas sudetinga kam ten. Vien
 isjungimas 5 zingsniais jam nesuvokiamas, androide paspaudei
 mygtuka ir uzgeso ekranas, ilgiau palaikei- meniu, bakstelejai i
 virsutini ir issijunge nakciai.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----