Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-02-14 21:04:54
Nesuprantu, kodėl būtinai Android reikia root'inti ar mylėtis?

Pvz mano spec poreikis telefonui: visiškai pilnavertė failinė sistema,
atminties kortelė ir mano pageidaujamas launcher'is. Šitiems poreikiams
jokių root ar mylėjimosi su telefonu - nereikia.

"news reader"  parašė naujienų news:o7vheu$5bk$1@trimpas.omnitel.net...

On 14/02/17 13:00, bat0nas wrote:

> iPad tinka arba specifinius poreikius (pvz AirPlay), arba visai jokių
> poreikių neturinčian individui (t.y. eiliniam žmogui).

taip - noras pasipisti instaliuojant visokius draiverius, rutinant ir
pan. tai cia tikrai spec poreikiai. As niekada nesuprasiu, na nejaugi
zmones daugiau gyvenime neturi ka veikti kaip krusti tuos windowsus
artai androida. Jau tada geriau pasiimkit koki linuxa ar freebsd, bent
jau geekiskiau atrodysit.