Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-17 17:35:26
Nu chuij,  poreikius  "browsinimas,youtube, gal koks filmas kartais" ir mano
lumija 950 atitinka.
Net ir prie panasonic plazmos prijungt galima, tada anas stebuklingai įgyja
ir remote desktop ir daug kitų galimybių :)))

On 2017-02-17 17:16, budulis vulgaris wrote:
> Jei klausiama apie planšetę ir norima "browsinimas,youtube, gal koks
> filmas kartais", tai kam pradėti kišti visokius specifinius poreikius?

Kas ir kam kišo? Aš tikrai nekišau, tik atsakiau į klausimą, kodėl man
asmeniškai iOS netinka. Taip pat pabrėžiau, jog visiems su basic
poreikiais skirtumas gali būti tik įrenginio ir appsų kainose. Viskas.

Tiek Android, tiek ir iOS puikiai tenkina naudotojų basic poreikius ir
yra puikiai tinkamos tabletams OS, ko nepasakyčiau apie windowsus.