Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-17 11:55:29
On 2017-02-14 11:53, fenix@w wrote:
> kaip naujausias
> nervinantis idiotizmas pastebetas jo primityvus noras kokius 3x maziau
> sviesint ekrana nei riekia tuo metu - vakare uzgesinus sviesas jis
> ziauriai nutamsina ekrana, netgi paraudonina. suprantu, kad taip visi
> siuolaikiniai prietaisai daro, bet cia jau per daug. jautiesi kaip
> kazkokia sena ruzava knyga patamsyje skaitydamas. kaip ta sutvarkyt, kad
> butu automatika, bet kazkiek sviesiau? gamykliskai tas nenumatyta - arba
> auto, arba manual.

Pievas rašai. Raudonumas - Night Shift. Gali jį išjungti visai arba
pasidaryti ženkliai šaltesnį atspalvį. Defaultinis man irgi "per
raudonas". Ekrano šviesumas - tikrai taip nėra, kad visiskas auto arba
manual. Kai Auto, gali kaip nori pasireguliuoti šviesumą
neisjunginėdamas to auto, pareguliuodas šviesumas bus naudojamas kaip
bazinis šviesumas automatiskai keičiant jį.

> imho, pasirenki win10 arba android ir pirmyn. as imciau win10, nes
> lankstumas didesnis, kartais prireikia kazkokio x86 softo galimybiu, o
> kompo nera salia.

windowsninė planšetė tai nxnx. Nei už ka neimčiau.