Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-12-21 10:31:14
Ačiū už patarimus :)

sporto klube yra pulsometrai ant kardio treniruoklių. Stengsiuos
neviršyti 140.

Apie Norbekovo knygą girdėjau, reikės pasidomėt.

O vat su nosim yra bėda, pertvara reikia tvarkyti, neprakvėpuoju be tų
xymetazolinu, narkomanija beveik, perku vaikiska, po nedaug purskiu, bet
atsikratyt neiseina, pro burna kvepuot diskomfortas, o ta suda lasinti
irgi negerai..

Ka matot apie nosies pertvaros operacija? nera didelis iskrypimas bet
vistik yra.. Gal reikia pavaziuot i santariskes pasikonsultuot su tais
oftoloringanologais ar kaip ten jie :)