Tema: Re: sirdis, panikos atakos
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-12-17 13:18:20
Geriu 80 proc vandeni, kartais su grezineliu citrinos.
pu-erch ir zalias arbatas 3-4 puodeliai per diena, kavos reciau, ne
daugiau 1 per dieną. LAbai retai pepsiu kolu. Ai dar kefyra megstu :  )
bet ir neper dazniausiai geriu.

+obuoliu sultys savos gamybos
+skiestos saltalankiu sultys savos gamybos ( nu tevu :)

+ vynas kartais