Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-18 13:19:26
tiek frustracijos tamstos pasisakyme :) bet aš dėl jos nekalta. Aš niekad
nesakiau, kad tikros ligos turi būti negydomos, greičiau atvirkščiai, jos
turi būti tikrai gydomos. tai vėžys ir IS.

o "depresija" ir "panika" ne liga, tai išsidirbinėjimas. tai juodos katės
ieškojimas juodame kambaryje, kur jos nėra, nebuvo ir niekada nebus. Bet
žmogelis baladojasi po kambarį, daužo galvą į sienas ir tikisi, kad jeigu
jis vdupel gerai ieškos, ta katė, kurios ten nėra, nebuvo ir nebus, ims ir
tame kambaryje atsiras. Po to visas apsiguzavęs kreipsis į psichoblabla,
kuris jam papasakos, kad visai neblogai ieškoti juodos katės kambaryje, kur
jos nėra, nebuvo ir nebus, ir kad tai jo vidinė esmė, ir kad visi kiti irgi
ieško katės kambaryje, kur jos nėra, nebuvo ir nebus, tik to nesupranta, o
vat jis, "pacientas X" yra išskirtinis, nes tai supranta. Tada pacientas X
gauna vaistukų, kurie jam sukuria pagautos katės įspūdį... Bet esmė yra ta,
kad tai iliuzija, nes katės kambaryje nėra, nebuvo ir nebus. Todėl
rezultatas yra vis dažniau vaistukų, kurie sudaro įspūdį, kad gyvenimas
neina veltui... O esmių esmė yra, kad tereikia atidaryti duris ir už jų
pulkas kačių... Bet tai juk tiek darbo. Katę gaudyti. O ką paskui veikti
pagavus, juk balažino, ar apskritai to reikia. Juk geriau jos ieškoti, kur
nėra, nebuvo ir nebus ir jaustis tokiu ypatingu...

Tai ne liga, tai durnumas. O nuo durnumo vaistų nėra, tą jau liaudies
išmintis seniai apibendrino ir suformulavo.