Tema: Re: sirdis, panikos atakos
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-18 15:29:03
tai maždaug dvigubai mažiau, nei vaisių sultyse. Bet aš nežinau, praktiškai
niekad nesilaikiau dietų. Iš semės viskas priklauso, kiek iš viso kalorijų
per dieną suvartojai. Jei gyvenai vien sultimis, kad padengtum 2000 ccal
poreikį turėjai išgerti kokias 35 stiklines :) Bet yra dar toks dalykas, kad
badaudamas organizmas persijungia ant safe mode ir taupo kiekvieną kaloriją.
Čia yra daugelio dietų bėda, todėl jas reikai derinti su judėjimu, ir
nesiimti drastiškų dietų, ypač vieno produkto.

Tubrūt :)