Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-19 12:58:23
nieko nemažink piliulėse nuo kraujospūdžio, nepasitaręs su kardiologu. Žodį
ir sąvoką "dieta" seniai laikas pakeisti į "subalansuotą mitybą" - t.y.,
riboti kiekį, bet ne įvairovę ir judėti tiek, arba daugiau, nei suvalgai.
Visokius piliulinius neurodurmanus gali drąsiai keisti arbatomis - placebas
ne placebas, bet kenkia tikrai mažiau:)

Apskritai, reiktų susirasti kardiologą, kuris partartų, kaip galima mažinti
dozes liesėjimo plane, į ką reikia atkreipti dėmesį, jeigu ką, ir kuris
reguliaraiia atve prižiūrėtų.
Tiesą sakant, tokia problema ne tokia jau reta šiais laikais, vien aš jau
žinau dvi tokias istorijas iš artimųjų rato. Sėkmingai numetus svorį, abiems
jokių vaistų nuo širdies nebereikėjo, jau nekalbant apie išsaugusią
savikliovą, kai žmonės pamatė, kiek daug priklauso nuo jų ir kiek daug jie
gali pakeisti ;)