Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-18 18:32:16
Nu duok dieve kad taip. Virshsvoris nuo edimo ir tupejimo vis gi lengviau sutvarkoma problema, nei kokia shirdies liga. Tai belieka pajudet, irgi nesiparint. O alkoholio (stipresniu gerimu, ne alaus) nevengciau taip, kuomet dazhniau sau leisdavau ishlenkt taurele, buvau ganetinai kudas, nors paesdavau uzh keturis, ir judedavau nedaug. Be to kad gardu, jis dar krauja ishvalo, kraujagysles praplecia :)