Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-12-15 17:51:08
nereikia nieko atsisakyt, tik galbūt mažint valgio dozes.
   ir judėt reikia ištisai, kasdien. Nebūtina mint pedalus kiek negali,
važiuok kiek gali, kitą dieną truputį daugiau.  Rankom duok kokį apkrovimą,
štanga, ganteliai..
    Aš galiu nuvažiuot dviračiu 120 km per dieną ir beveik nepavargstu.
Priedo, landšaftas ryškiai ne lietuviškas, kalniukas prie kalniuko, tik
žemyn arba aukštyn.  reikalui esant nuvažiuočiau ir daugiau. Sužinotum, kiek
man metų - išsižiotum ir ilgai negalėtum susičiaupt.
   O tu , 30 neturi ir jau panikuoji.
  Tiesa, svorio per paskutinius metus numečiau apie 10 kg. Iki normos tsknt