Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: Tomas
Data: 2009-12-18 16:43:45
Man pasirode, kad shirdis ne nuo virshsvorio pas ji seda, o virshsvoris atsirado del to, kad shirdele truputi gliuchina. O tai zhmogus dar 30 neturi, piliules visokias jau maukia (ir panashu kad senai), jam gal pirm pas kardiologus reiketu, ir gal net rimtai tuo pasidomet, o ne ultra dietas kultivuot, shalint priezhastis, o ne pasekmes.