Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-18 14:15:44
aš nekalbu apie funkcinius pažeidimus, o apie signalų sutrikimus, apie
ligas, kurias žmonės sau įsikalba, kad nieko daryt nereiktų.
Beje, turiu garbės kas mėnesį lankytis pas psichologą su sūnum. Šitas
psichologas kietas (šiknos spardytojas :), visai smagu su juo pabendrauti.
Tai jis kažkada išspinduliavo tokią mintį, kad seniau psichloginių problemų
tokios masės nebuvo, nes didžioji dalis žmonijos didžiąją dalį energijos
turėjo sskirti pirminiams poreikiams patenkinti (tipo, paėsti ir sušilti).
Išsidirbinėjimams tiesiog nebuvo laiko. Dabar pirminiai poreikiai didžiosios
dalies žmonijos yra patenkinti. Bet tas poreikis ("Drang") kažką organizuoti
tebėra. Todėl prisikuriama problemų, kad būtų ką veikti. Bet kadangi
susikurtų problemų išspręsti neįmanoma, ir rezultato (nuo medžio lazda
numušto banano) nėra, dėl to kyla nepasitenkinimas. Sprendimas -
įgyvendinamų tikslų turėjimas ir susikoncentravimas į juos, į mažus dalykus,
kurie vyksta kasdien ir kurie sekasi, bet į juos tiesiog nekreipiama
dėmesio. Jis netgi sakė, kad yra žmonių, kurie "pasveiksta" nuo "depresijos"
susirgę tikrom ligom... nes persiskirsto vertybės (ne visi). Yra smegenų
pažeidimų, dėl kurių kyla tos baimės ir depresijos, tai čia liga. Bet
didžiajai daliai verkšlenančių  skystaklynių tai netaikytina

aš nesu kategoriška, bet kadangi giminėj kaip tik turime du tokius
"ligonius", tai tiesiog kalbu iš patirties :) Užtenka tik paklausyti
kartais, kaip jie abu savo "problemas" ir diagnozes aptarinėja :)