Tema: Re: sirdis, panikos atakos
Autorius: ALORA
Data: 2009-12-17 10:05:03
pagal asmeninius pastebėjimus, tai taip. Kai man tenka protiškai dirbti
naktinę pamainą, visada geriu juodą arbatą. Su geru uzbonu arbatos galima
išdirbti visą naktį, po to dar išgyventi dieną :) Ir neina užmigti. Kavos
galiu gerti bet kada, vis tiek poveikio miegui nėra. Kavos poveikis yra
momentinis, kai reikia užvesti sistemas iš ryto. Manau, kad juoda ar netgi
žalia arbata nėra kavos pakaitalas. Šiuos gėrimus abu reikia riboti.

Beje, Mindaugai, o ką tu geri? Gėrimai yra pats pavojingiausias ir
slapčiausias kalorijų šaltinis, kartais užtenka tik pakeisti gėrimus
vandeniu, ir svoris ima stipriai kristi