Tema: Re: širdis, panikos atakos
Autorius: Mindaugas
Data: 2009-12-17 11:57:01
Prozako karta :  )

bandau keist zepamus i arbatytes neuro2.
nuo spaudimo vaistu negaliu mest vartot
svoris kenta pamazu, iki kito vizito pas daktarą liko menuo, prasysiu
silpnesniu vaistu nuo spaudimo, na ir jei nieko nesikeis pas psichiatra
reiktų nueit.. (vistiek jauciu spaudima krutineje :(

Siandien klausineju projektų vadovų kur daugiau streso ar pas juos ar
pas mane, (aš reklamkiu dizaineris) visi vienbalsiai atsako kad pas
juos, pas tave cia lafa, uzsideda ausinkes ir krapstosi sako :  D,
seimoje ir viskas ok, nu bet nervai pasliję ryškiai : (