Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-08-20 19:15:58
On 2018-08-20 18:56, Linas Petkevičius wrote:
> Ok. Turiu isigijimo dokumentus, nors reiaklavimas toks idomus... mano
> IMEI toks kaip ir viso konteinerio. blokuojam?

Tu pateik pirkimo dokumentus, jog tas IMEI tikrai tavo, tada blokuos ir
užblokuos tavo visą konteinerį. O kai užsiblokuos telefonai ir kitiems,
tada jau aiškinsitės patys, kas, iš kur, kodėl, ir kokiais negerais
sumetimais supaišė vienodus IMEI. Nes čia tikrai ne gamintojo darbas.

> Pareiskimus tikrai
> priima.

Smagu, jog priima, nieko kito ir nesitikėjau. O paskui blokuoja tuos
"ant popieriuko užsirašytus" IMEI?

> Tai o tu garantuotas, kad tavo telfono IMEI nedubliuotas?

Aš garantuotas, jog jis priklauso MAN ir niekam kitam, nes turiu pirkimo
dokumentus ir telefono originalią pakuotę su IMEI ant jos. Tad, jei kas
tokį sau randomu susigeneravo, tai man jį užblokavus, čia bus jo
asmeninės problemos, o ne mano.

> nebeturiu - pasirodo nesaugau tokios makulaturos.

Na tai ir rišam diskusiją tada, nes ji be šitų sutarčių pasidarė beprasmė.