Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-23 01:11:03
On 2018-07-21 16:49, Linas Petkevičius wrote:
> Isitikines, kad operatoriai telefonus dabar issimoketini pardavineja
> pagal lizingo sutartis? Turiu nuliudinti - klysti.

Oi, jei ten net ne lizingas, tai ne mane, o tik tave patį tai turėtų
nuliūdinti dar smarkiau. Nes jei ten viskas pakabinta tik po teikiamų
paslaugų terminuota (abonentine) sutartimi, tai iš viso šitos diskusijos
nevertėjo net pradėti.

Nustojai mokėti įmokas ir jie atjungė įrangą, kuriai teikiamos
paslaugos. Tariamas teisėtas įgyjėjas gali turėti pretenzijų tik jam
pardavusiam tokį telefoną asmeniui, bet ne operatoriui.

Na o bet tačiau, jei kažkas su tuo nesutinka, pirmyn į teismą atblokuoti
telefoną ;)