Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-20 23:54:06
On 2018-07-20 23:38, Linas Petkevičius wrote:
> Netoks moralus pilietis gali nusipirkt toki naudota ir nevogta telefona
> su  visa dezute ir dokumentais.

Gali.

> Bbet vistiek pats lochas- tegu gyvena
> pagal pajamas?

Aš ir neteigiau, jog šioje situacijoje negali būti tikrų sąžiningų
įgyjėjų pagal teisę, kurie nors ir buvo apdairūs, bet vis tiek užsirovė.
Be abejo, yra ir tokių. Situacija banali, kaip ir su bet kokiu kilnojamu
ar nekilnojamu turtu, kai tau jį parduoda vagis ar sukčius. Kodėl su
telefonais taip būti neturėtų?

Second hand rinka visada buvo, yra ir bus didesnės rizikos zona
pirkėjams. Užtat, ji pigesnė. Bet 9-is kartus pasisekus, 10-ą gali nudegti.