Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-07-26 15:37:25
Tai tame ir druska su tais IMEI, kad jis softwarinis - paemei telefa,
kuri uzblokavo ir pakeitei jame IMEI i zinoma neblokuota - viskas,
telefas veikia. Taip, tinkle bus 2 telefonai su identiskais IMEI ir
skirtingom SIM kortelem, bet tokiu niekas neblokuos, nes operatorius
neturi jokiu galimybiu nustatyt, kuris is telefu yra su originaliu IMEI,
o kuris su kopija.