Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-07-26 15:37:48

On 2018-07-26 15:16, Bronco wrote:

> Pirkėjai žinodami, jog nusipirktą neaiškios kilmės naują telefoną iš
> "rankų", jie vėliau gali apturėti jo blokavimą, kas pavers telefoną arba
> nenaudojama plyta arba reikės papildomų išlaidų, todėl tokius pirks
> kažkiek mažiau, t.y. sumažės paklausa.

Dauguma vogtu telefonu turbut eina per lombardus ir panasisu pardavimo
kanalus. Abejoju, kad vagiukai patys imtusi prdavineti galutiniam
vartotojui masiskaii. O cia jau IMEI pakeitimas gali buti ant patoko
pastatytas. Ypac, jeigu atsiras poreikis - pasiula tokiai paslaugai
monentaliai atsiras.

> Paimsi mano IMEI ir uždėsi sau? Na tai tik tu ir galėsi apturėti
> problemų, o ne aš. Mano telefono IMEI tvarkingas pagal visus dokumentus
> ir markiruotes ant telefono, telefonas nevogtas, operatorius jo blokuoti
> neturi jokio pagrindo. Ir tu jo irgi neužblokuosi, nes tavo telefonams
> priklauso visai kiti IMEI, o operatorius svetimo IMEI neblokuos.

Kaip tai ne mano? Mano telefona apvoge, as jo IMEI buvau uzsirases ant
popieriuko ir pateikiau policijai rasydamas pareiskima. Kokiu pagrindu
policija gali atsisakyti ji blokuoti?