Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-21 04:27:53
On 2018-07-21 00:04, Linas Petkevičius wrote:
> Nezinau - manau, kad ne.

Tu taip manai, bet realios situacijos nežinai ir nesužinosi. Bet aš
galiu garantuoti, jog sukančių sumažėjo, nes tam tikras procentas tuo
užsiimančių tikrai į tai sureagavo. Didelis tai procentas ar mažas, tai
atskira tema (tuščiai) diskusijai, bet jis tikrai yra.

> Tik tiek, kad n metu dirbau susijusioje srityje
> ir turiu  keleta pazistamu, kurie tuo uzsieme. Kiek zinau nei vienas tos
> veiklos nemete.

Žemos teisinės sąmonės individus paveikia tik sankcijos neišvengiamumo
grėsmė, tad jei tie tavo pažįstami meistriukai su eNtelekto nesužalota
sąmone nepakeitė savo gyvenimo būdo, čia tik jų asmeninė problema. Bet
aš garantuoju, jog visoje sukančių ridą asmenų klasėje atsirado bent
keli sąmoningų asmenų procentai, kuriems pakako aiškaus signalo, jog tai
neteisėta ir jie nustojo tuo užsiimti. Tu jų tiesiog nepažįsti, bet jie
tikrai yra.

Tad, visumoje šitos fignios apmažėjo, bet aišku, jog ji pilnai neišnyko,
nes kaip jau minėjau, yra klasė primityvių asmenų, kuriuos nuo
neteisėtos veiklos sulaiko tik sankcijų neišvengiamumo grėsmė, o tai
įstatymų leidėjas nesugebėjo užtikrinti.