Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: amenox
Data: 2018-07-26 15:31:50
Galima  ekperimentą padaryt. Pasakyk savo IMEI, o Linas tarkim parašys
zajavą į policiją kad pavogė vaiko teleponą su tavo IMEI. :) Spėju bus
taip - po kokių kelių dienų policija pateiks operatoriams sąrašą blokuojamų
IMEI, anie užblokuos, tada tu pamatęs kad tavo telefas nebeveikia pradėsi
aiškintis kodėl, operatorius sakys nu nieko nžn gavau sąrašą ir užblokijau
kreipkis į policiją, aiškinkis. Policija turbūt sakys rašyk zajavą kad
viskas ok, tada matyt anie vėl po kurio laiko kontaktuos su operatoriais ir
t.t. Net nežinau kokia procedūra išimti iš blokuojamų sąrašo gerą IMEI,
spėju paprasčiau jį pas kokį Vasią pakeisti bus, apie ką Linas ir kalba. :)
Vienžo savo IMEI geriau viešai nedalint imho.