Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-25 19:17:29
On 2018-07-24 19:21, Linas Petkevičius wrote:
> Iodmu, kaip Bronco su savo logika paaiskintum, kad vidutinio ten ir
> Lietuvos turguje parduodamo automobilio rida skirasi kartais, nors
> stovis labai panasus.

Tai o ką tu nori tuo pasakyti? Jog 100% visų pardavėjų Lietuvoje dėjo
skersą ant įstatymų ir absoliučiai visi toliau atsukinėja? Net kai jau
pradėtos pirmosios baudžiamosios bylos??? Įrodyk faktais ir
statistiniais duomenimis, tada pakalbėsim. Žinau, jog lietuviai ne pati
smarkiausiai įstatymus gerbianti tauta, bet gal ne ant tiek jau...

Nes tai, kad tokių vis dar daug, visiškai neprieštarauja mano loginėms
išvadoms. Taip, jų dar daug, bet tikrai turėjo sumažėti bent varganais
keliais procentais. O tai, jog tu dar to nepastebėjai, reiškia tik tai,
jog teisinė sąmonė pas automobilių pardavėjus nėra dominuojantis
asmenybės bruožas. Dauguma ir toliau tą darys, kol baudžiamųjų bylų
nepadidės keliais kartais. Kitaip ir būti negali. Spėju, net jei būtų už
atsukimą skiriamas sušaudymas, vis tiek atsirastų kažkiek sukančių.