Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-07-26 08:47:04
Taip, nes Telia gali buti linkusi tureti teise reikalauti pinigus, o ne
panaudta telefona. Ir taip, kaip minejo Dainiusas - net bankai duoda
pinigus, nezinodami 100 procentu - grazins juos ar ne. Bet jei ankas man
paskolino pinigu, jis neturi teises ateiti ir issinesti mano
televizoriaus, kuri as nusioirkau uz skolintus pinigus.

Ir dabar esant tokiai situacijai, pabandyk logiskai ismastyti - kokiu
daugiau irasu bus toje duomenu bazeje - su vogtais ir pamestais
telefonais, ar su tokiais,kuriuos nusipirko saziningas igyjejas, kurio
teises gina istatymas?