Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 15:16:33
On 2018-07-26 08:43, Linas Petkevičius wrote:
> kai kuria sveiklas kriminalizavus, ju intensyvumas net padideja. Tai
> irodyta moksliniais metodais. Siuo atveju to neteigiu, bet
> paprasciausiai tai tik argumentas, kad nebutinai gali buti teigiamas
> poveikis kazka uzdraudus.

Pradžioje pateikei argumentą, pabaigoje pats parašei, jog šioje
diskusijoje jis netinkamas. Ok, tada šitą praleidžiam.

> Kalbant apie IMEI - nesuprantu, kodel tokios "kliutis" turi sumazinti
> geziuko nora nukniaukti tavo mobiliaka?

Tai jau pats kalbi apie vagystes? Nes lyg jau ir sutarėm, jog diskusija
ne apie tai.

Pirkėjai žinodami, jog nusipirktą neaiškios kilmės naują telefoną iš
"rankų", jie vėliau gali apturėti jo blokavimą, kas pavers telefoną arba
nenaudojama plyta arba reikės papildomų išlaidų, todėl tokius pirks
kažkiek mažiau, t.y. sumažės paklausa. Dėl sumažėjusios paklausos nukris
kaina. Užsiimti tokia veikla pasidarys ne taip pelninga, o rizikos
išliks tokios pačios. Todėl "biznierių" ratas ims trauktis. Elementarūs
rinkos dėsniai.

> Lombardas tik pasiulys jam 10
> eur'u maziau. "Verslas" maziau pelningas, todel jame dalyvauja maziau
> norinciu? Kita logiska (kaip tu megsti) versija - dozei truks 10 euru,
> todel reiks pavogti dar viena telefona.

Ką turi bendro telefono tiesioginė vagystė tikslu nunešti į lombardą ir
mūsų aptariama situacija su IMEI blokavimais dėl kliento nevykdomų
įsipareigojimų? Ar čia keičiam temą?

> Ir neatsakei - ka darom su dubliuotais IMEI? Gal galetumei savo
> parasyti? Uzdesiu legaliai ant vaiku telefonu - man pliusas, kad jei
> pavogs jiems telefonus, irgi biski knisi smegenis istaigoms, o tau gi
> jokiu problemu del to.

Rašai vėjus kažkokius. Tu pats pagalvok ką čia parašei logiškai.

Paimsi mano IMEI ir uždėsi sau? Na tai tik tu ir galėsi apturėti
problemų, o ne aš. Mano telefono IMEI tvarkingas pagal visus dokumentus
ir markiruotes ant telefono, telefonas nevogtas, operatorius jo blokuoti
neturi jokio pagrindo. Ir tu jo irgi neužblokuosi, nes tavo telefonams
priklauso visai kiti IMEI, o operatorius svetimo IMEI neblokuos.

Mano IMEI gali būti užblokuotas tik mano paties prašymu, o tada jau
atsijungs visi tavo klonai. Aš apie šitas tavo bėdas net ir nesužinosiu.