Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-21 15:56:57
On 2018-07-21 11:13, Dainiushas wrote:
> nu ble, jei aš iš Petro teisėti įsigijau jo teisėtai įsigytą daiktą,
> turiu jį su dėžutėmis ir čekiais, gal tegul visgi telekomas eina ppas
> Petrą aiškintis, kodėl anas pamiršo jam mokėt lizingo įmokas?

DaiGtas telekomo, telekomui iki lemputės kur Petras jį įkišo. Gal į
stalčių, gal padovanojo bobutei, o gal naudoja vietoje vibratoriaus
susikišęs į subinę, ne telekomo čia reikalas aiškintis. Va, kai jis jį
užblokuos ir tada Petras apturės nepatogumų ar malonumo stygių, tada gal
pats atbėgs pas telekomą aiškintis.

Pakartosiu pavyzdį su auto. Iš tavęs nufirfino automobilį kažkokia
forma, bukvaliai ar tiesiog nustojo mokėti sutartas įmokas, tai ką tu
pulsi aiškintis kur dabar tas automobilis, kas su juo važinėja, ar
Petras jį gal pardavė sąžiningam įgyjėjui? Pats tiki tuo? :)

Jei tik turėsi galimybę, blokuosi naudojimąsi tuo auto visomis
įmanomomis priemonėmis ir sieksi jį susigrąžinti, ar bent kad
skolininkas pats pasirodytų ir imtų aiškintis kas ir kaip.