Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-07-26 08:43:28
kai kuria sveiklas kriminalizavus, ju intensyvumas net padideja. Tai
irodyta moksliniais metodais. Siuo atveju to neteigiu, bet
paprasciausiai tai tik argumentas, kad nebutinai gali buti teigiamas
poveikis kazka uzdraudus.

Kalbant apie IMEI - nesuprantu, kodel tokios "kliutis" turi sumazinti
geziuko nora nukniaukti tavo mobiliaka? Lombardas tik pasiulys jam 10
eur'u maziau. "Verslas" maziau pelningas, todel jame dalyvauja maziau
norinciu? Kita logiska (kaip tu megsti) versija - dozei truks 10 euru,
todel reiks pavogti dar viena telefona.

Ir neatsakei - ka darom su dubliuotais IMEI? Gal galetumei savo
parasyti? Uzdesiu legaliai ant vaiku telefonu - man pliusas, kad jei
pavogs jiems telefonus, irgi biski knisi smegenis istaigoms, o tau gi
jokiu problemu del to.

On 2018-07-25 23:18, Br