Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-27 16:06:12
On 2018-07-27 15:43, amenox wrote:
> Nereikia temą nukreipt, paskui galėsim padiskutuot kam to reikia,
> klausimas buvo paprastesnis. Tai legalu ar ne?

Temos tikrai nereikia nukreipti, nes pradinis klausimas buvo visai ne
apie IMEI kaitaliojimų legalumą, o ar gali TELIA užblokuoti IMEI
telefonuose, už kuriuos klientai nesumokėjo visų įmokų.

Nes jei įdėmiai perskaitysi ką aš rašiau, aš jau seniai paminėjau, jog
IMEI keitimas kriminalizuotas tik atskirose valstybėse, pvz. USA.

https://www.congress.gov/bill/112th-congress/senate-bill/3186/text

Tad, kaitaliok savo asmeniniame telefone savo IMEI, kol tu fiziškai esi
Lietuvoje, kiek tik nori, tokia veika pas mus nekriminalizuota, bet
nesiūlyk tokių paslaugų kitiems, nes garantuotai prisidėsi prie telefonų
vagysčių ir pakliūsi jau po kitais BK straipsniais. Ir nedaryk
kiaulysčių kitiems, kai pasiimi svetimą IMEI, o paskui eini jį blokuoti,
nes tai irgi gali atsirūgti.