Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 18:25:06
On 2018-07-26 16:53, Linas Petkevičius wrote:
> Ne, jie to negali daryti, jei telefona aš isigijau saziningai.

Tai, ar tu ji tikrai "įsigijai" nuosavybės teise, mes perskaitysime tik
tose sutartyse.

> Kaip ir
> tu negali priejes gatveje atimti is manes automobilio, jeigu as ji
> nusipirkau saziningai, nors jis is taves ir buvo pavogtas.

Bet aš galiu su pulteliu užblokuoti jo variklį, paskambinti policijai ir
tave pakviesti draugiškai išsiaiškinti į teismą. Pultelis mano, jis
valdo mano automobilio variklį, aš jį blokuoju kada noriu. O ar tu jį
įsigijai teisėtai, paaiškės tik teisme. Nors tu pats žinai kuo viskas
baigtųsi. Automobilis grįžtų man, o tu galėtum nebent iš jo vagies
bandyti išieškoti žalą.