Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-25 23:31:52
On 2018-07-23 08:27, Linas Petkevičius wrote:
> Ne. Turiu dvi atskiras sutartis. Viena - telefonas uz 100 eur ir as ji
> nusipirkau. antra - paslaugu sutartis 24 menesiams, kur nurodyta, kad ja
> nutraukes anksciau turesiu grazinti gautas lengvatas. bet telefonas jau
> mano. jei operatorius amno, kad as neteisus - gali bandyti susigrazinti
> telefona per teisma.

Tai matai, jei pereit prie teisingos diskusijos, tai reiktų tas sutartis
pamatyti. Aš užmečiau akį į TELIA saitą, ten visai jokios info apie
sutarties tipą ir jos sąlygas, tik nurodyta mėnesio įmoka ir suprask
kaip nori.

Jei tose sutartyse yra kaip tu sakai, tai Telia arba normalių teisininkų
nesamdo arba jos teisininkai grybai, kuo aš būčiau smarkiai nustebęs.

Surašyti sutartis taip, jog brangią naują įrangą pasiėmęs klientas
iškart taptų jos neginčijamu savininku, nepriklausomai, sumokės jis už
ją ar ne, yra tiesiog stipru.