Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 15:36:16
On 2018-07-26 08:47, Linas Petkevičius wrote:
> Bet jei ankas man paskolino pinigu, jis neturi teises ateiti ir
> issinesti mano televizoriaus, kuri as nusioirkau uz skolintus pinigus.

Opiat dvadcat piat. Prie ko čia bankas? Bankas neturi teisės išsinešti
televizoriaus, kaip ir Telia pati neateis išsinešti telefono.

Bankas užsiima tik finansinėmis operacijomis ir skolina PINIGUS, todėl
jis TIK PINIGŲ iš tavęs tikisiir jokių pretenzijų į tavo pirkinius
tiesiogiai turėti negali. Tuo tarpu, Telia tau suteikia RYŠIO PASLAUGAS
ir ĮRANGĄ jomis naudotis, todėl atsiimti viską tik pinigais yra jos
oranžinė svajonė, bet kaip planas B jai puikiai tiks ir paslaugų teikimo
sustabdymas ir įrangos blokavimas, tikslu atgauti bet ką, kad ir
panaudotą įrangą.

Tai dar sykį, gal visgi, pasidalinsi tų dviejų sutarčių tekstais? Jei aš
ten pamatysiu, jog Telia faktiškai perduoda telefonus į asmeninę klientų
nuosavybę, tai iškart taip ir parašysiu, jog buvau neteisus dėl Telia
teisinio pasikaustymo lygio ir jog ji tikrai negali blokuoti IMEI. Nes
dabar tu jų sutarčių tekstus žinai, o aš ne. Nesąžininga taip diskutuoti.