Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-07-23 08:28:02
Ne. Turiu dvi atskiras sutartis. Viena - telefonas uz 100 eur ir as ji
nusipirkau. antra - paslaugu sutartis 24 menesiams, kur nurodyta, kad ja
nutraukes anksciau turesiu grazinti gautas lengvatas. bet telefonas jau
mano. jei operatorius amno, kad as neteisus - gali bandyti susigrazinti
telefona per teisma.