Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-28 00:29:08
On 2018-07-28 00:03, amenox wrote:
> Ir beje įdomus dalykas, jei jau policija perdavinės operatoriams
> blokuoti IMEI, tai reik suprast jau to telefo niekas nesiruošia ieškot?
> :) Nes jei jį blokuos, tada bus pakeistas jo IMEI ir jau tada tikrai
> niekas jo neras.

Čia net ir arkliui aišku. Operatoriai apie tai perspėja.

pvz.

https://pagalba.tele2.lt/telefonai-sim-kodai/telefono-imei

"Telefoną blokuoti pagal IMEI nereikėtų, jei dėl pavogto telefono
paieškos kreipiamasi į policiją."

> P.S. Analogija su automobilių numeriais kvaila, numerius išduoda
> konkreti kontora, jie registruojami, jų padirbinėjimas baudžiamas
> įstatymu. IMEI klijuoja gamintojas, ir pats leidžia juos pakeisti, va
> jei pradės kietai rišti prie geležies gal kas pasikeis rimčiau.

Analogija ne kvaila, nes jos dėka aš įrodinėjau ne IMEI ir automobilio
valst. nr. teisinio reglamentavimo tapatumą, o tik termino "UNIKALUS"
ryšį su jo padirbimo (falsifikavimo) galimybe.

Dabar Linas galės pasiginčyti ir su Tele 2, nes ir jie mano, jog tai
UNIKALUS numeris:

https://pagalba.tele2.lt/telefonai-sim-kodai/telefono-imei

"Kiekvienas telefonas turi savo unikalų identifikacinį numerį,
vadinamąjį IMEI kodą (angl. „International Mobile Equipment Identity“)."