Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 16:00:08
On 2018-07-26 15:37, Linas Petkevičius wrote:

> Dauguma vogtu telefonu turbut eina per lombardus ir panasisu pardavimo
> kanalus. Abejoju, kad vagiukai patys imtusi prdavineti galutiniam
> vartotojui masiskaii. O cia jau IMEI pakeitimas gali buti ant patoko
> pastatytas. Ypac, jeigu atsiras poreikis - pasiula tokiai paslaugai
> monentaliai atsiras.

Linai, mes ne apie tai šnekame. Dėl vagių ir lombardų aš tau
neprieštaravau ir neplanuoju prieštarauti.

> Kaip tai ne mano? Mano telefona apvoge, as jo IMEI buvau uzsirases ant
> popieriuko ir pateikiau policijai rasydamas pareiskima. Kokiu pagrindu
> policija gali atsisakyti ji blokuoti?

Pvz.:

https://inovacijubiuras.tele2.lt/blog/ka-daryti-jei-praradote-telefona

"Pavogtą telefoną galima blokuoti visuose TELE2 salonuose. Tam reikia
pateikti asmens tapatybės dokumentą ir sutartį, kurioje nurodytas
blokuojamo telefono IMEI."

Operatoriams pakanka proto tikrinti įsigijimo dokumentus ir asmens
tapatybę, o policijai jos nepakaks? Užtat, pakaks ranka prikeverzoto
popieriuko. Tu tuo įsitikinęs? O jei ir pakaks, ar neatšoks paskui lazda
kitu galu tau pačiam į kaktą? Melagingi pranešimai nėra labai policijos
mėgstami...