Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-07-26 19:15:42

On 2018-07-26 19:07, Bronco wrote:
> On 2018-07-26 18:46, Linas Petkevičius wrote:

> Puiku, ir kodėl tada tą išgalvotą ar pas kažką nujotą IMEI pareikalavai
> blokuoti, jei pats žinojai, jog jis pakeistas? O jei kokią nors
> gyvybiškai svarbią įrangą taip užblokuotum? Ar kokio dieduko mobilniką
> prieš pat diedukui nutinkant insultui?

Ar tai mano problema? IMEI keisti nedraudziama, uzsidejau koki noriu.
Kreipiausi - uzblokavo. Kad pas kazka toks pat IMEI - nu ka dabar
daryti. O dar jei tas kitas asmuo kaip ir as toks begediskai
neatsakingas ir jokiu dezuciu nesaugo... Tegu uzsipisa irodineti.

> Iš viso, apie ką mes čia? Kažkokia beprasmiška diskusija. Tik kvailys
> ims svetimą IMEI ir įpaišys į savo aparatą, o paskui eis į policiją jo
> blokuoti.

Arba nusipirkes koki kinieti, kur visa partija su vienu IMEI. arba
nusipirkes svariai isvalyta, net su formatuota efs partiticija.