Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: amenox
Data: 2018-07-28 01:55:36
Nežinau dėl to termino, bet jei jį galima pakeisti (tai kaip ir legalu ir
gamintojas leidžia) tai gaunasi kad visai jis neunikalus. Man čia į tinklo
plokštės mac adresą panašu, irgi aprašomas kaip unikalus, bet tai niekas
nedraudžia jį keist.

"Bronco"  parašė naujienų news:pjg2r4$oq$1@trimpas.omnitel.net...

> P.S. Analogija su automobilių numeriais kvaila, numerius išduoda konkreti
> kontora, jie registruojami, jų padirbinėjimas baudžiamas įstatymu. IMEI
> klijuoja gamintojas, ir pats leidžia juos pakeisti, va jei pradės kietai
> rišti prie geležies gal kas pasikeis rimčiau.

Analogija ne kvaila, nes jos dėka aš įrodinėjau ne IMEI ir automobilio
valst. nr. teisinio reglamentavimo tapatumą, o tik termino "UNIKALUS"
ryšį su jo padirbimo (falsifikavimo) galimybe.

Dabar Linas galės pasiginčyti ir su Tele 2, nes ir jie mano, jog tai
UNIKALUS numeris:

https://pagalba.tele2.lt/telefonai-sim-kodai/telefono-imei

"Kiekvienas telefonas turi savo unikalų identifikacinį numerį,
vadinamąjį IMEI kodą (angl. „International Mobile Equipment Identity“)."