Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-08-20 18:56:52

On 2018-08-20 18:39, Bronco wrote:

> Net provaideriai neblokuoja be įrodymo, jog tai tavo IMEI, aš jau dėjau
> nuorodas. O policija tai tuo labiau neturėtų to daryti.

Ok. Turiu isigijimo dokumentus, nors reiaklavimas toks idomus... mano
IMEI toks kaip ir viso konteinerio. blokuojam?

> Turi bent vieną įrodymą, kai policija aklai priėmė pareiškimą ir
> kreipėsi užblokuoti IMEI į provaiderius, net nepaprašiusi provaiderio
> patikrinti kam jis realiai priklauso ar nepatikrinusi telefono pirkimo
> dokumentų?

Pareiskimus tikrai priima.

> Be to, kad tokiom nesąmonėm užsiimti, reikia būti visai pačiuožusiu, juk
> eisi savo vardu ir pavarde paduoti pareiškimo į policiją puikiai
> žinodamas, jog tai ne tavo IMEI.

Tai o tu garantuotas, kad tavo telfono IMEI nedubliuotas?

> O diskusijos pradžia iš viso nuo provaiderių prasidėjo. Tai patikėk,
> Telia puikiai žino kam su kokiu IMEI pardavė telefoną, tai neapsiriks ir
> blokuodama.
>
> p.s. tai kur tos žadėtos sutartys, kuriose telefonai klientams
> dovanojami nuo sutarties pasirašymo momento?

nebeturiu - pasirodo nesaugau tokios makulaturos. reiskia kaip ir
neturiu teises reiklauti, kad pavogus mano telefona jis butu uzblokuotas?