Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-20 22:48:22
On 2018-07-20 22:28, Linas Petkevičius wrote:
> IMHO kvaila saziningu igyjeju atveju ir neefektyvu ateiciai. Uzdirbs tik
> telefonu taisyklos.

Telefonų taisyklos, kaip juridinis asmuo, neuždirbs, uždirbs tik atskiri
nesąžiningi meistriukai, nes IMEI keitimas tokiose situacijose yra
nelegalus dalykas, plius, su tokiu telefonu keliauti po pasaulį yra dar
ir rizikinga.

https://www.congress.gov/bill/112th-congress/senate-bill/3186/text

“(c) Penalty.—Any person who violates subsection (b) shall be fined
under this title, imprisoned not more than 5 years, or both.

Visumoje, tai kažkiek paprotins vogtų telefonų pirkėjus ir finale
pamažins vagysčių kiekį, nes tikrai  "sąžiningų įgyjėjų" su tokiais
telefonais nėra labai didelis procentas. Visi pirkdami telefoną iš bbz
ko, be dokumentų ir ženkliai pigiau, nei jis turi kainuoti rinkoje,
puikiausiai suvokia ką daro, bet tikisi, jog "ai, nieko čia blogo, aš
esu sąžiningas įgyjėjas, sutaupysiu..." :]