Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-26 18:59:10
On 2018-07-26 18:47, Linas Petkevičius wrote:
> Pavogtas IMEI? Ok...

Kadangi tai unikalus identifikatorius, tai kaip jis atsirado tavo telefone?

> paskui bus nieko - tiketina,kad tavo IMEI atblokuos. po nemazos
> pislaivos, su kuo ir sveikinu.

Žinok, lauktų ir tave patį pisliavos šiek tiek. Čia jau aš šitą
atrakcioną tau užtikrinčiau :]

Anyway, papizdelinti tai nesunku, bet kai iš tavęs pavogtų telefoną,
kuriame tu jau pats įpaišei svetimą IMEI, aš pažiūrėčiau kaip tu jį ten
drąsiai zajavoje rašytum. Nes paprastai, vogtų daiktų naudotojai kai iš
jų juos irgi pavagia, į policiją nesikreipia. O IMEI iš nefig veikti
irgi niekas nekaitalioja į svetimus...