Tema: Re: Mano IMEI
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-21 16:24:48
On 2018-07-21 08:01, Linas Petkevičius wrote:
> Daiktas, nupirktas is asmens, negrazinusio jam pirkti paimta paskola,
> yra vogtas?

Aha, tai jau liko tik prie formuluočių prisikabinti :) Ne, tai formaliai
ne vagystė, o sukčiavimas, bet skolininkui ir iš jo įsigijusiam tokį
daiktą nuo to ne ką geriau. Kai skolininkas nenori pakliūti į tokią
situaciją, jis tariasi su kreditoriumi ir tada jam niekas telefonų
neblokuos.

Žmogus, kuris slapstosi nuo kreditorinių įsiskolinimų ir negrąžina už
paskolą paimtų daiktų, o juos dar sugeba ir parduoti, jau gal truputį
sukčius ar vis dar ne?

Nes jei skolininkas nenori pereiti į paieškomų skolininkų - sukčių
kategoriją, paprastai pats kreipiasi pas kreditorių ir tariasi, kaip tą
įsiskolinimą padengti per ilgesnį laikotarpį ar sutaria jį kuriam laikui
atidėti, ar daiktą grąžinti ir t.t. ir  pan..

> Ir idomu, kaip ta duomenu baze veiks su generic IMEI? Patikrinau savo
> mobiliaka kitu saliu duombazese - viskas ore, panasu ta duombaze niekam
> dideliu bedu nesudaro.

IMEI blokavimai yra kraštutinė priemonė vagių ir piktybinių skolininkų
sudrausminimui, niekas masiškai su tuo nesusiduria ir niekam ši db bėdos
nekelia. Aš net neįsivaizduoju, kaip pvz. aš su tuo galėčiau susidurti.
Perki naujus telefonus iš patikimų prekybos vietų ar naudotus iš
patikimų pardavėjų ir gyvenime ant to neužsirausi.

Šiaip, aš pats telefonus vartau kaip tik fantazija leidžia, atrakinu
bootloaderius, flashinu naujus recovery, radio, multibootus, custom
romus, magiskus, xposed, t.y. prievartauju kaip išmanau, bet gyvenime
neapturėjau situacijos, kai reiktų keisti IMEI. Čia tik du įmanomi
variantai, arba super retas tam tikrų modelių bugas išlenda, kai
flashinant custom rom staiga nusimuša IMEI/MAC, arba tai vogtas
telefonas. Taškas. Kitų variantų nėra. Ir kiekvienas meistriukas, kuriam
atneša veikiančiam telefonui keisti IMEI, tai puikiausiai suvokia.