Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-08 23:16:12
KEdas rašė:

> Nemanau, kad labai svarbus, bet kažką parašyti žadu. MKN teismas
> nepakankamai atkreipė dėmesį į nutarimo paviešinimo tikslą – apginti
> tikėjimą teisėsaugos institucijomis. Ankstesni komentatoriai teigė, kad
> pažeidėjai nebaudžiami, nuotraukų siuntimas yra beprasmis, tai tik
> policijos VR akcija.

Neįsižeisk, tačiau tau jau anksčiau dalino gana vertingus patarimus dėl
ieškinių rašymo ir jų argumentų. Teisė ir teisiniai reikalai turi labai
mažai ką bendro su tavo tikėjimu ir gerais norais, ketinimais, JEI dorai
nežinai kas yra įstatymiška ir teisėta (kartais gerus ketinimus ir
laisves savaime gina įstatymai, o kartais savo veiksmais, grįstais net
ir geriausiais ketinimais, pažeidi įstatymus ir kitų teises). Netaikau
šiuo atveju, nes dar neaišku ką nuspręs LVAT, tačiau tikrai
rekomenduočiau tokių blėnių (neįsižeisk dar sykį) neakcentuoti, nes tai
visiškai nekeičia teisinės esmės ir nepriduoda argumentams bemaž
visiškai jokio svorio (gal netgi atvirkščiai). Žinoma, tai tik mano (ne
teisininko) *subjektyvi* nuomonė.