Tema: Re: VDAI nerimsta
Autorius: Laimis
Data: 2010-12-08 14:48:01
KEdas rašė:

> Tu matei teismo nutartį ar tik spėlioji? Jei nerandi per visokius
> liteko, tai galiu permesti.
> Cube, panašu, ją perskaitė.

Aš matau cituojamus teismo argumentus, VDAI apeliaciniame. Man pakanka
jau ir to ką matau, kad galėčiau daryti išvadą jog tau įstatymas buvo
taikomas. Nors atmesk, bus įdomu perskaityti visą nutartį.

> Šnekant apie teisėjų kompetenciją turiu pridurti, kad pirmą teisėją teko
> nušalinti dėl nepagarbos teismo procesui (į pirmą posėdį pakvietė mane
> vieną, buvo panašu, kad su medžiaga pažindinosi posėdžio metu), byla
> išnagrinėta tik per 3 posėdžius.

Tai kaip suprantu, tos (nekompetencijos) aplinkybės tave turėtų tik
neraminti, kai LVAT (aukštesnės instancijos ir kompetencijos) teismas
nagrinės VDAI apeliaciją...?